Where to Buy? - Straw Bags

by - 14.5.18

Alô Dreamers! Hoje trago-vos um post que estava pensado há uns tempos mas que não tinha conseguido fazer as montagens e hoje decidi "não, tem de ser mesmo hoje porque estou em falta com um post da semana passada - não sei sequer se alguém se importa com eu trazer ou não posts porque não tenho grande feedback - e então fi-lo hoje."

No post de hoje mostro-vos então onde podem aderir à tendência e comprar as vossas malas ou cestas de palha/ráfia/vime. Espero que gostem deste estilo de post e dêem-me o vosso feedback nos comentários para eu saber se escrevo para alguém ou se só para números okey?



Hey Dreamers! Today I bring you a post that I was already thinking about in a few times ago but I didn't make the montage and today I decided "no, I need to bring it today because I miss a post last week - I don't even know if anyone cares about me bringing or not posts because I don't have enough feedback - and I decided to make it today."

On today's post I show where you can join the trend and buy your straw/raffia/wicker bags ou baskets. I hope you like this kind of post and give me your feedback on the comments for me to know if I am talking with someone and not only with numbers okey?









You May Also Like

0 comentários